środa, 16 czerwca 2010

Obsłużymy każdego, KAŻDEGO!

Dziennie nasi konsultanci obsługują setki potencjalnych klientów, oczywiście nie każdy z nich kupuje produkt. Często ludzie piszą do nas by uzyskać informacje, poradzić się, zapytać jak napisać ticket do Blizzarda o skradzione konto, itp. Zdecydowana większość z nich, 99%, to ludzie normalni, mili i uprzejmi.

Zdarzają się jednak ... nazwijmy to "specyficzne przypadki". Sprawiają one, że konsultant się zdenerwuje, rozbawi, czy zaśmieje. Postanowiłem więc, że warto będzie takie rozmowy i maile publikować. Będziecie mogli poczuć troszkę klimat naszej pracy ;-)


Oczywiście wszystkie publikacje będą anonimowe, na pierwszy rzut wklejam negatywny (tak tak, negatywny) komentarz jaki wystawił nam jeden z klientów ...


"Klucze wcale nie są generowane z automatu, to kłamstwo. Pracownik zdrapuje kod, robi jego skan, przepisuje i przesyła mailem. W moim przypadku kod był przepisany źle. Porażka jakaś."

Takie opinie naprawdę bardzo ciężko się komentuje ^^ Klient wystawiając negatywną opinię, wymienił podstawowe zalety naszego sklepu:
1. Oczywiście, że klucze nie są przez nas generowane, bo pochodzą z legalnego źródła!
2. To, że wysyłamy skan to ogromny plus, ponieważ często zdarza się w sklepach że kod jest źle przepisany, wiec klient może sam zweryfikować ewentualny błąd.

Ciąg dalszy nastąpi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz