Z ogromnym wytchnieniem mogę w końcu powiedzieć, że mamy za sobą premierę Cataclysmu. Przez ponad 2 tygodnie pracowaliśmy na pełnych obrotach, po 18 godzin na dobę, by wszystko wypadło jak najlepiej.
Oczywiście nie udało się uniknąć jakichkolwiek błędów, ale uwierzcie że przy paru tysiącach zamówień bywa ciężko. Na Wasze wszystkie pytania, żale, prośby, a nawet groźby (o tak, było ich sporo :P) odpowiadałem na FORUM, w TYM dziale. Nie będę tutaj powielał tego samego, chcę jedynie uzupełnić informacje tam zawarte.
Informacja - to słowo klucz. I tego, muszę przyznać, zabrakło. Uwierzcie jednak, że naprawdę Was szanujemy. Dlatego, choć za późno, i choć to już teraz niewiele da, postaram się to po części naprawić.
Zacznę, jakżeby inaczej, od początku. A słowem wstępu wypada wspomnieć, że sprzedaż wysyłkowa BOXów była dla nas czymś zupełnie nowym. Do tej pory znaliście nas przede wszystkim jako bardzo dobrego dostawcę kluczy do gier. Na samym rynku dystrybucji elektronicznej osiągnęliśmy bardzo dużo. Staliśmy się zdecydowanie najpopularniejszym sklepem tego typu w Polsce. By dalej rozwijać się w tak szybkim tempie musieliśmy wejść na troszkę inne grunty. Wpompowaliśmy całą naszą reputację w tą premierę i choć ogólna ocena powinna być dobra, to przyzwyczailiśmy Was do czegoś więcej niż "dobre". Stąd moje wyjaśnienia.
Powrócę do słowa-klucza. Informacja, a właściwie jej brak to coś co najczęściej nam zarzucaliście - i słusznie. Rozumiem jak musieliście się czuć jako nasi klienci, gdy na jakąkolwiek obsługę LiveChat 7 grudnia trzeba było czekać 2 godziny. Od razu zaznaczę, że normalna obsługa tak czy inaczej nie byłaby możliwa, chyba że błyskawicznie zatrudnilibyśmy i przeszkolili dodatkowych 20 konsultantów. Jednak 90% pytań dotyczyła czasu wysyłki, lub pytań o dostępność produktu. Jakże genialnym rozwiązaniem byłoby więc informowanie Was o tym wszystkim tu, na blogu! Szkoda tylko, że nie pomyśleliśmy o tym wcześniej. Człowiek uczy się na błędach, mamy nauczkę na przyszłość.
Już teraz mogę zapowiedzieć z pełnym przekonaniem, że podczas kolejnej premiery wszystkie informacje dotyczące:
- Czasu wysyłki produktu
- Dostępności produktu
- Planowanego terminu wysyłki
- Dostępności konsultantów na LiveChat
- i inne ogólne kwestie związane z danym produktem
będziemy publikować na Blogu. Podczas składania zamówienia będziecie informowani o tym, że wszystkie te wiadomości będą się znajdowały tutaj. Przy okazji zmniejszamy jeden ogromny problem, którym było zapychanie się serwera.
Na koniec ... Rozumiem wszystkie żale osób, które z jakichś przyczyn nie otrzymały produktu na czas (czasami była to wina nasza, czasami serwera, a czasami klientów). Proszę jedynie, by przez te kilka % wszystkich zamówień nie wyłaniał się szary i brudny obraz. Dokonując oceny pamiętajcie o całokształcie. A ten wcale nie był zły.
Napisze raz jeszcze:
Ci którzy otrzymali towar bez żadnych przeszkód, nie martwili się niczym i po prostu grali. Nie pisali o swoim "szczęściu" na forum. Zdarzały się jednak problemy przez które wysyłka była trochę opóźniona - tego nigdy się nie uniknie.
Ta premiera dała nam naprawdę ogromnie dużo doświadczenia na zupełnie nowym gruncie. Zapewniam, obiecuje - kolejna będzie zrealizowana wybitnym poziomie, do którego przyzwyczailiśmy Was z Keye.pl.
Ostatnia kwestia to losowanie FROSTMOURNE'a i innych bonusów. Paczka z repliką została już do nas nadana. Ze względu na okres świąteczny spodziewamy się jej po nowym roku. Wtedy też odbędzie się losowanie. Zgodnie z tym co zapowiadaliśmy wszystko będzie transmitowane na żywo w internecie.
Informacje o losowaniu, jego terminie, przebiegu itd znajdziecie tutaj.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz